4 Şubat 2016 Perşembe

Doğanın şifalı eli

                               Doğanın şifalı elinin herkese uzanması dileğiyle merhabalar diliyorum.
                     Kim demez ki benim hiç bir rahatsızlığım olmadı diye , mutlaka hepimizin ara sıra rahatsızlıkları olmuştur .İnann doğada o kadar çok mucize var ki , çoğumuzun farkında
dahi olmadığı hatta üzerine basarak geçtiği nice devalar bulunmakta.Genelde insanımızın kayıtsızlığına kızsamda bu blogu açmamda ki yegane sebeb : çocukluğumdan beri beni cezbeden bitkilerin büyülü dünyalarının kapılarını naçizane sizler için biraz aralayabilmek.Dilimin döndüğü kadarıyla,küçükken annem rahatsızlandığında  çocuk aklımla ben annem için ne yapabilirim diye araştırmaya başlamamamla beni içine alan büyülü bir dünya.Her geçen günde artarak kendine çeken mucizevi merak.Velhasıl bu günlere geldik, bu zamana kadar ki tüm araştırmalarım ve öğrendiklerimi sizlere aktarmak niyetim ,yazdıklarımla herhangi birilerine faydam olursa benim için en büyük mutluluk  olacaktır.turizm ile iştikal etmem sebebiyle de başka ülkelerden de insanların bazılarına ulaşabilmem benim için sevindirici,Turizm de yazları işimiz yoğun  oluyor  kışları çalışma saatlerimiz  daha  kısa  bloglarla  tanışmamda  böyle  oldu.
                İnternetten daha fazla insana ulaşılabilirliğide beni bu konuda araştırma yapmaya yöneltti
düşüncelerimi ve deneyimlerimi paylaşırken sürçi lisan edersem ,şimdiden affınızı istiyorum.
 sağlıcakla kalın....
                                                                                                      Gülören Taşdemir















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder